Testi és érzelmi blokkok oldásáról shiatsu alapú holisztikus testmunka terápiával

Test-lélek oldás

Test-lélek oldás

Rólam

2017. szeptember 26. - MiRe


reka_5.jpg

 

Miháltz Réka vagyok, mintegy 15 éve  pszichológusként és kulturális antropológusként végeztem az ELTE-n - még egyetem alatt 3 évig dolgoztam egy pszichoterápiás osztályon (a Rókus Kórháznak a már megszűnt Pesthidegkúti Pszichoterápiás és Rehabilitációs Osztályán), ahol életre szóló terápiás élményeket szereztem a teamben együtt gyógyításról, a művészetterápiáról és rengeteg más csoportterápiás módszerről amellett, hogy a páciensektől tanultam a legtöbbet.

Az egyetemet elvégezve mégsem pszichológusként dolgoztam, hanem inkább bejártam a világot. Erre különböző civil szervezetek adtak alkalmat, ahol 10 év nemzetközi projektmenedzseri és szervezet vezetői  tapasztalatot szereztem környezetvédelemmel, ifjúsági interkulturális neveléssel és nemzetközi szegénységcsökkentéssel foglalkozó több NGO-ban. A társadalom javítását célzó tevékenységektől, szervezéstől, pénzügyektől, menedzsmenttől, visszatértem személyesebb célokhoz: az egyén testét és lelkét harmonizáló terápiákhoz.

Civil aktivitásom alatt is intenzíven foglalkoztam szabadidőmben zen meditációval (a Kvanum Zen iskolában), kortárs tánccal (Trafóban), jógával, majd 5 éven át aktívan taichiztam Havasi András Yang stílusú iskolájában. Az egyik öt napos taichi elvonuláson ért egy nagyon mély élmény, amely miatt elkezdtem komolyabban a shiatsu iránt érdeklődni, és kb 7 éve beiratkoztam a Nemzetközi Shiatsu Iskolában az első shiatsu kurzusra, amelyen meggyőződtem, hogy ez valami olyasmi, ami rengeteg mindent szintetizál eddigi tapasztalataimból és képességeimből. 2016-ban, második gyermekemmel várandósan fejeztem be a Tonus Shiatsu Iskolában a 3. és 4. félévemet, elvégezve a hazai legmagasabb képesítést a shiatsu terapeuta képzést.

Mindkét gyermekem fogantatása előtt, a várandósság alatt és a kimerítő kisbabás időszakban is nagyon sokat jelentettek számomra a shiatsu kezelések, ezért meggyőződésemmé vált, hogy az anyáknak és leendő anyáknak a shiatsu egy fantasztikus lehetőség, így célomul tűztem ki, hogy kiemelten anyákkal foglalkozzak. A kisgyermekes lét alatt sok pszichológiai könyv, saját élmény, más anyák élményeinek feldolgozása után elkezdtem barátnőmmel egy blogot amelynek célja az anyák támogatása: www.mombond.blog.hu  Az elmúlt 5 évben életem legnagyobb kihívást jelentő munkáját végeztem: anya vagyok, mestereim 5 éves kislányom és 2 éves kisfiam, és most érkezett el az ideje annak, hogy heti pár órában egyre több gyakorlati segítséget tudjak nyújtani anyáknak shiatsu masszázzsal a Kör-Tér-ben, amely egy fantasztikus környezet és támogató szakmai közeg anyák és családjaik számára. Shiatsus szakmai hátterem a Tónus Shiatsu és Osteo központ és iskola, ahol shiatsu képzésben asszisztenskedem és a nagy tapasztalattal rendelkező oktatókkal rendszeres szupervíziós találkozókon veszek részt.

(a képen én kezelek kisfiammal 8 hónapos várandósan)

Írj, ha kérdésed van, vagy kipróbálnál egy kezelést: rekashiatsu@gmail.com

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://shiatsuexperience.blog.hu/api/trackback/id/tr6512896232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása