Testi és érzelmi blokkok oldásáról shiatsu alapú holisztikus testmunka terápiával

Test-lélek oldás

Test-lélek oldás

Vélemények rólam....

Miért gyere hozzám shiatsu masszázsra?

2019. augusztus 23. - MiRe

20181206_135021re_foto.jpg

 

“Akkor fordulok Rékához, és rajta keresztül a shiatsu jótéteményeihez, amikor testileg vagy lelkileg megterhelő időszak van az életemben, például nyugtalanság uralkodik rajtam, fáj a derekam. Ilyenkor igazi megkönnyebbülést jelent számomra a shiatshu-s kezelés, amikor Réka figyelmes összpontosításával, nyugodt lélegzetével, erős  mozdulataival a testem masszírozásán keresztül a lelkemet is ellazítja és feltölti. Amúgy különösebb megterhelés hiányában is csak ajánlani tudom.”

Anna

 

“Réka kezelései megnyugtatóak, feltöltőek, felfrissítőek. A shiatsu után összerendeződöm, fókuszom tiszta, testem ruganyos, könnyed.”


Imre

 

“A kezelés alatt különleges figyelemben részesültem. A masszázs hol erőteljes, hol lágy volt, a kettő váltakozott. Úgy érzem, az egész nagyon jó hatással volt rám, segítette szervezetem belső áramlását, kiegyensúlyozottabb lettem tőle. Fontos volt még számomra az a néhány szó, amit váltottunk a fizikai érintkezést követően, és egy naponta végzendő nyújtógyakorlatot is javasolt, ami azóta nagyban enyhítette isiászos panaszaimat.”

Emma

 

“Akár minden nap el tudnám viselni, ha Réka megshiatsuzna - a mostanában zavaros, feszült életemet egyensúlyi állapotba hozza. És még a derékfájásom is enyhül :)


Olga

 

“Kismamaként jártam shiatsura Rékához, akinél végre nem egy nehéz bálnának éreztem magam, akinek mindene húzódik, fáj, hanem egy könnyű kecses…..őő...mondjuk sellőnek? :D Viccet félretéve -nagyon jól esett mindig a pihenés, igazi kikapcsolódás, és éreztem, hogy ebben a békében, összhangban úszkálunk együtt a baba meg én, meg az egész világ…. :D……”

Kincső

 

 “Azon szerencsés emberek közé tartozom, akin Réka még zsenge tanuló korában is gyakorolta a shiatsu mesterségét. Így kezdőként is és később haladóként is éreztem masszázsának mély hatását. Már a kezdetekkor is ugyanolyan elkötelezettséggel, hitelességgel, őszinte ráhangolódással, "mélyre menéssel" végezte munkáját rajtam, mint később is bármikor.  Kezdő tanuló korszakában is el tudtam Rékának hinni, hogy tudja mit csinál, mit ajánl. Nagyon érzett engem is és ami körülöttem volt, nem csak a masszázs, hanem a beszélgetés során is. Biztonságot nyújtó személyisége nem hagyott kérdéseket, kétségeket. Maximálisan rá mertem bízni magam már az elejétől fogva és egészen különleges érzelmi, fizikai, és spirituális változásokat is éltem meg általa, vele, melyek erőteljes gyógyulási folyamataim voltak.”

Bea

A bejegyzés trackback címe:

https://shiatsuexperience.blog.hu/api/trackback/id/tr8315021690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása